Help Desk pentru companii
Help Desk pentru companii
Help Desk este serviciul creat cu scopul de a oferi utilizatorilor IT suportul necesar, informatiile sau indicatiile precise de care acestia au nevoie, fie ca vorbim de echipamentul hardware, fie ca ne referim la partea de software sau la diverse alte aspecte IT de finete.
Prin intermediul instrumentului Help Desk echipa ProActivIT onoreaza cu profesionalism o varietate de cereri, de la simple intrebari si lamuriri minore, pana la solicitari de interventii anevoioase, realizate, de asemenea, pe mai multe cai de comunicare. Clientii pot accesa serviciul Help Desk telefonic, via SMS, prin chat sau direct pe site, sau, se poate opta pentru o aplicatie dedicata prin care suportul IT este garantat.
Tehnologie Proactiva
Expertii ProActivIT au realizat o selectie a celor mai numeroase solicitari si, cu ajutorul unui triaj de specialitate au dezvoltat un plan inteligent de anticipare si deservire automata a solutiilor via Help Desk, astfel incat o multime de tipuri de cereri, cel putin partial sa poata fi solutionate in avans. Pe fagasul acelorasi rezultate, inregistrate din consemnari precise, din incidenta si din statisticile studiate, programul Help Desk se afla intr-un progres continuu si ascendent privind functiile de solutionare si dialog automate.
Interventie rapida
Echipa ProActivIT raspunde intotdeauna cu promptitudine si inregistreaza cu precizie pana si detaliile relevante deduse, din comunicarea cu utilizatorii, aspecte care, de asemenea, contribuie la imbunatatirea sistemului Help Desk. In situatiile in care solutionarea nu poate fi realizata de la distanta vei intalni intotdeauna disponibilitate din partea echipei care se va deplasa la sediul tau si va actiona cu un maximum de prudenta si profesionalism
Aplicatie extinsa
Beneficiile serviciului Help Desk pe care ti-l punem la dispozitie 24/7 nu se limiteaza doar la echipa ta, ci ProActivIT ii poate extinde aplicatia pentru a ajunge sa beneficieze si clientii tai, dar si colaboratorii tai. Printr-un pachet special formulat si adaptat serviciului de baza pe care il prestezi te putem ajuta sa asiguri, la randul tau, un plus de confort, de profesionalism si de incredere, toate acestea grupate in consultanta extinsa ce poate fi oferita prin intermediul serviciului Help Desk de catre echipa noastra de profesionisti ProActivIT
Multiple mijloace de comunicare
Daca iti este mai la indemana sa formulezi un SMS pentru a ne solicita ajutorul prin intermediul serviciului Help Desk, o poti face cu usurinta. Daca, in schimb, deprinderile tale sunt antrenate in alte directii, cum ar fi comunicarea telefonica, prin chat, remote (realizat cu ajutorul conexiunilor, de tip VLAN), sau altul dintre mijloacele de comunicare disponibile in lista noastra, nu ezita sa ne informezi, iar noi deja ti-am impachetat solutia.
Profesionisti in toate
Un serviciu excelent se poate dovedi inutil atunci cand la capatul „firului” nu te intampina o echipa specializata si bine instruita sau, cel putin, care nu acopera toate nevoile, respectiv cele pentru care apelezi. ProActivIT iti asigura solutionarea de orice natura si satisfactia ca ne-ai ales pe noi pentru a interveni in timp util prin intermediul instrumentului Help Desk.
Intuitie si eficienta
Daca iti este dificil sa ne detaliezi incidentul sau neajunsul, suportul nostru specializat acopera, la nivel de cunostinte si informatii, mai mult decat te-ai fi asteptat. ProActivIT iti poate veni in ajutor cu unele verificari oportune pentru a ne asigura ca tot ceea ce necesita interventie sau informatii a fost identificat cu succes.
Solutionare automata
Chiar daca este realizata partial, solutionarea automata iti poate genera tocmai cheia necesara pentru a realiza ca de fapt nu aveai nevoie decat de un indiciu, iar solutia iti este la indemana. Cu toate acestea, daca sugestiile generate automat nu intrunesc nevoile cautarilor tale, alternativa nu te impiedica in niciun fel pentru a proceda in continuare la solicitarea ajutorului nostru prin intermediul serviciului Help Desk. Echipa de profesionisti ProActivIT se straduieste sa te ajute pe toate planurile.
Intervenim urgent
Help Desk este instrumentul de comunicare optim, iar noi suntem constienti ca unele dificultati pot afecta considerabil atat productivitatea companiei, cat si bunul mers al activitatii, motiv pentru care intervenim rapid si solutionam de urgenta tot ceea ce necesita interventie. ProActivIT este o echipa responsabila si pregatita, care considera la justa valoare timpul si resursele clientilor sai, motiv pentru care facem totul pentru a darui nu doar solutii, ci si satisfactie si fidelitate.
Help Desk pentru tine, clientii si colaboratorii tai
Un beneficiu cu totul special consta in extinderea serviciului Help Desk la clientii si la colaboratorii tai, atunci cand serviciile sau programele pe care le oferi necesita indrumare pe mai departe. Mai mult decat un simplu serviciu, ai posibilitatea de a pune la dispozitia clientilor si a colaboratorilor tai ajutorul necesar prin intermediul serviciului Help Desk, si mai mult decat atat, ai sansa de a-i fideliza pe aceasta cale, iar ProActivIT te sprijina cu incredere in acest proiect.
Costuri optimizate
In situatia mai sus mentionata, in care iti doresti ca si clientii si colaboratorii tai sa poata beneficia de ajutorul oferit de ProActivIT prin instrumentul Help Desk, pretul serviciului nu este in niciun caz direct proportional cu numarul solicitarilor sau al utilizatorilor, ci te poti bucura de o reducere considerabila, prin pachetul personalizat si special adaptat sa acopere toate nevoile.